اصول بازاریابی

منشا و رکن اساسی نظام بازاریابی، نیاز وخواسته های انسان است

اصول بازاریابی

منشا و رکن اساسی نظام بازاریابی، نیاز وخواسته های انسان است

اصول بازاریابی



بازاریابی از زمانی آغاز میشود که فرد تصمیم می گیرد نیازها وخواسته هایش را از طریقی خاص که آن را”مبادله”می نامیم، ارضا کند. مبادله یکی از چهار انتخاب گوناگونی است که فرد برای ارضای نیازهای خود ازآنها استفاده میکند.

معرفی نرم افزار ورد Word

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ق.ظ


مایکروسافت ورد (به انگلیسیMicrosoft Word) یا مایکروسافت آفیس ورد، یک پردازشگر کلمات است که به شما این امکان را می‌دهد که اسناد مختلف مثل، نامه، مقالات، بنر و فکس‌ها و غیره را ایجاد کنید.در ۱۹۸۳ اولین انتشار ورد تحت نام Multi - Tool برای سیستم‌های Xenix و سپس برای کامپیوترهای شخصی IBM برای اجرا در محیط سیستم‌عامل DOS منتشر شد.

اولین نسخه مایکروسافت ورد در سیستم‌عامل گرافیکی در سال ۱۹۸۴ برای کامپیوتر اپل مکینتاش منتشر شد. پس از آن، این برنامه برای سیستم‌های عامل‌های SCO UNIX و اواس/۲ و Windows 3.1 به بازار آمد. در سال ۱۹۸۹ این برنامه به عنوان جزئی از مجموعه نرم‌افزاری Microsoft Office تبدیل شد.

ورد ۲۰۰۸ جدیدترین نسخه ورد و قسمتی از مجموعهٔ Microsoft Office 2008 برای سیستم‌عامل مکینتاش (Mac OS X) است. این نسخه شامل تغییرات زیادی شامل یک فرمت فایل XML-based جدید، طراحی مجدد نمای برنامه، یکپارچگی فرمول ویرایش، مدیریت فهرست کتب و پشتیبانی از اسناد ساخته شده می‌باشد.

ورد ۲۰۰۷ قسمتی از مجموعهٔ Microsoft Office 2007 برای سیستم‌عامل ویندوز است. این نسخه شامل تغییرات زیادی می‌باشد. شامل یک فرمت فایل XML-based جدید، طراحی مجدد ظاهر برنامه، یکپارچگی فرمول ویرایش، مدیریت فهرست کتب و پشتیبانی از اسناد ساخته شده می‌باشد.

سر سخت‌ترین رقیبان مایکروسافت ورد اپن‌آفیس (OpenOffice.org) و گوگل داکیومنتز (اسناد گوگل) (Google Documents) هستند.


برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید .



...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶
مریم داداشزاده

نظرات  (۱)

۱۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۲۱ ملیکا شریفی نیا

وبلاگ خوبی دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی