اصول بازاریابی

منشا و رکن اساسی نظام بازاریابی، نیاز وخواسته های انسان است

اصول بازاریابی

منشا و رکن اساسی نظام بازاریابی، نیاز وخواسته های انسان است

اصول بازاریابی



بازاریابی از زمانی آغاز میشود که فرد تصمیم می گیرد نیازها وخواسته هایش را از طریقی خاص که آن را”مبادله”می نامیم، ارضا کند. مبادله یکی از چهار انتخاب گوناگونی است که فرد برای ارضای نیازهای خود ازآنها استفاده میکند.

معرفی نرم افزار پاورپوینت PowerPoint

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ


به طور کلی هر برنامهٔ رایانه‌ای که بتوان با آن متن و تصویر و فیلم و مانند آن را بر روی پرده نمایش داد را پاورپوینت یا پرده‌نگار می‌گویند.

مایکروسافت پاورپویت (به انگلیسی: Microsoft PowerPoint) یک برنامه نمایشی حاضر در همه جا توسعه یافته برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS می‌باشد. در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود، از جمله متداول‌ترین شکل‌های قانع سازی برای استفاده از تکنولوژی است.

پاورپوینت در ابتدا توسط کمپانی «فورثاوت»و با نام اولیه "پرزنتر"و برای سیستم عامل مکینتاش در سال ۱۹۸۷ طراحی شد. در آگوست همان سال، مایکروسافت فورثاوت را با قیمت ۱۴ میلیون دلار خریداری کرد و به این ترتیب پاورپوینت تبدیل به بخش گرافیکی مایکروسافت شد. این نرم‌افزار به طور رسمی در ۲۲ می ۱۹۹۰ و مصادف با تاریخ انتشار ویندوز ۳٫۰ انتشار یافت و تاکنون نسخه‌های فراوانی از آن برای سیستم عامل‌های ویندوز و مکینتاش منتشر شده است که جدیدترین آنها نسخه ۱۵٫۰ است که همراه با آفیس ۲۰۱۳ به بازار جهانی راه یافت.

پاورپوینت نرم‌افزاریست که هم اکنون ۹۵ درصد سهم نرم‌افزارهای ارائه کنفرانس در بازار جهانی را داراست؛ همچنین قابل توجه است که بیش از یک میلیارد نسخه از آن بر روی رایانه‌های جهان نصب شده و تخمین زده می‌شود که در جهان در هر ثانیه ۳۵۰ بار مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته قالب های آماده برای پاورپوینت را می توانید از سایت دانلود نمائید. در تهیه اسلاید با این نرم افزار باید نکات تکنیکی، بصری و روانشناختی در طراحی اسلاید را در نظر گرفت. 


برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید .


...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۶
مریم داداشزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی